مِیسَم

تیشه ای می خواهم برای خرد و نرم کردن دل هایی که چون سیمان سفت شده اند.

مِیسَم

تیشه ای می خواهم برای خرد و نرم کردن دل هایی که چون سیمان سفت شده اند.

ولایت

سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۵۴ ق.ظ

سلام.

من میخوام مطلبی رو بگم که شاید فعلا تو نشستی که با بچه ها داریم وقت نشه روش بحث کرد فقط بعضی وقتا یه گریزی بهش زده میشه اونم با ذکر یه حدیث یا آیه ایی از قرآن که خالی از لطف نیست....

ولی من هر جور با خودم نشستم و فکر کردم میبینم تو خودم خیلی نیاز دارم که درباره ولایت و ولایت فقیه چیزی های زیادی بدونم با خیلی ها صحبت میکنم (مباحثه نه فقط گفتگو) ولی بازم هم حای خالی اونو تو خودم حس میکنم...!!

الان موضوع نشست موضوع بسیار خوبیه یه وقت برا بچه ها بد جا نیوفنه...فقط میخوام الان این موضوع رو مطرح کنم که چرا ما به ولایت نیاز داریم؟؟ چرا یه سری از کارهای ما بدون ولایت پوچ و بی خاصیت؟؟ ولایت چه اصلی که خدا اینقدر اونو مهم برای تعریف و ترسیم کرده؟؟

جواب لطفا!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۵
امیرعلی کیابی

نظرات  (۱)

سلام بر امیر علی
بحث ولایت بحث بسیار عمیق و مورد نیاز ، مخصوصا در این دوران است . ان شا الله با کمک اهل بیت علیهم السلام وارد این بحث خواهیم شد. 
و این نکته را هم درست گفته بودی که اگر ولایت را نداشته باشیم در اصل همه همه ی کار های ما پوچ است و حال بحث ولایت فقیه نیز ذیل بحث ولایت مطرح می شود که ان شاالله به آن هم می پردازیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی